ADMINISTRACIÓ DE FINQUES

Assessorament, Control, Tramitacions, Manteniment

L'administració de finques és una qüestió de confiança. Amb nosaltres trobarà un equip altament qualificat que el podrà assessorar en qualsevol problema o dubte que li pugui sorgir sobre la seva comunitat.

L'assessorarem amb molt de gust sobre qualsevol oferta per a l'administració de la seva Comunitat de Propietaris de manera gratuïta i sense compromís.

CONSULTI'NS

Telèfon. 806260 - Formulari de Contacte:

Els nostres serveis:

Control de despeses

  • Elaboració del Pressupost Anual de Despeses
  • Realització del pressupost
  • Desviacions pressupostàries
  • Liquidació anual de despeses i ingressos
  • Comprovació dels pagaments
  • Comptabilització d'ingressos i impagats
  • Distribució de despeses i obtenció del saldo
  • Control i pagament de totes les obligacions econòmiques (periòdiques i de caràcter excepcional) adquirides per la Comunitat
  • L'emissió i gestió de cobrament de rebuts
  • Els rebuts són enviats al banc a través d'internet.
  • Control d'impagats, amb seguiment telefònic i etc

Manteniment i conservació de finques

  • Disposem de mitjans tècnics i humans per al manteniment i conservació que pugui precisar la seva Comunitat
  • Sol·licitem pressupostos
  • Tramitem tots els informes tècnics que calguin

Juntes de propietaris

  • La confecció de les convocatòries de Juntes
  • Generals, ordinàries i extraordinàries
  • Redacció i enviament a tots els propietaris de les actes de les juntes i la seva transcripció al «Llibre d'Actes»

Sales de reunió per Juntes

  • Posem a disposició de les Comunitats la nostra sala de junte.

Assessorament jurídic i laboral.

  • Contractem els serveis de lletrats especialitzats en la propietat horitzontal
  • Donem assessorament laboral per als empleats de la comunitat
  • Confecció i pagament de nòmines

Tramitació de sinistres::

  • Comunicació i contacte amb la cia asseguradora
  • Seguiment continu fins a la resolució de la incidència